Gevestigd in Den Haag sinds 2008
Onze werkwijze
Het liefst horen wij eerst van u waarnaar u op zoek bent, en niet te vergeten: waarom. Is er een bepaalde behoefte zoals het verduisteren van een ruimte, het dempen van geluid, of het beperken van inkijk? Daarna overleggen we met u, eventueel aan de hand van foto’s, of wij beter eerst in de woning kunnen afspreken, of dat een showroom bezoek het beste startpunt is. In de woning nemen we de situatie en – indien mogelijk – de maten op. In de showroom hebben we alle materialen en displays tot onze beschikking, waarmee we kunnen verduidelijken waarom een bepaald product beter toe te passen is dan een ander. En natuurlijk: in de showroom ziet u alle stoffen en producten “live”.
Soms vinden onze klanten het prettig, als we een aantal sets voor hen voorbereiden. Als we een duidelijke indicatie hebben van wat u zoekt, dan kunnen we een voorselectie voor u maken. Dat levert een aantal combinaties van bijv. gordijnen, behang, vloerbedekking en raamdecoratie op. Vanuit die voorselectie kunnen wij dan samen verder naar de uiteindelijke keuze toewerken.
Als de keuze gemaakt is, en alle maten bekend zijn (dat hoeft soms nog niet tot op de millimeter), dan sturen wij u een heldere offerte toe. Na schriftelijke acceptatie van de offerte volgt een aanbetalingsfactuur, en gaan wij eventueel de exacte maten (tot op de millimeter) bij u opnemen, mocht dit nog niet gebeurd zijn. We bestellen de producten dan zo snel mogelijk.
Zodra alles binnen is, krijgt u per mail een datum / tijdvak door, waarin we kunnen gaan monteren, plaatsen en inhangen. Na succesvolle oplevering van het desbetreffende product sturen wij u de eindfactuur daarvoor toe.